+370 5 2788 636

„Vieno langelio“ sistemos

Projekto „Vienas langelis“ pagrindiniai komponentai:

Dokumentų valdymo sistema - naujausia Lietuvoje sukurta dokumentų valdymo sistema „Web Partner“, jau įdiegta keliose Lietuvos savivaldybėse ir valstybinėse institucijose. Šios sistemos pagalba savivaldybės gali registruoti gaunamus, kurti ir siųsti siunčiamo pobūdžio dokumentus, elektroninėje terpėje realizuoti visą dokumento gyvavimo ciklą - nuo sukūrimo iki archyvavimo. Sistema leidžia taip optimizuoti įstaigos darbą, kad organizacija galėtų visai arba dalinai atsisakyti popierinių dokumentų naudojimo. Pasirodžius „ADOC“ elektroninio formato dokumentams (pagal Archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintą elektroninio dokumento specifikaciją) organizacija gali patogiai gauti ir kurti šio formato dokumentus, be papildomos programinės įrangos. Sistema turi daug patogių savybių, įskaitant pažangius XML šablonus, skenavimą ir automatinį dokumentų įkėlimą realiu laiku, darbų kalendorių, dokumentų kūrimo ir registravimo šablonus, patogų dokumento eksportą kontroliuojančioms institucijoms, papildomą programinę įrangą, skirtą dokumentų mainams su kitų organizacijų informacinėmis sistemomis (API).

Paslaugų valdymo sistema - galimybė aprašyti visas organizacijos teikiamas paslaugas, naudojant daugiau nei 20 aprašomųjų laukų - nuo paslaugos pavadinimo iki reglamentuojančių teisės aktų, prisegtų prašymų, užpildytų pavyzdžių ir pan. Ši sistema įdiegta didžiausioje Lietuvos savivaldybėje - Vilniuje, taip pat Klaipėdos miesto savaivaldybėje, Jurbarko rajono savivaldybėje, Tauragės rajono savivladybėje. Tai lyg receptų informacinė knyga, padedanti tiek darbuotojui, tiek gyventojui surasti reikalingą informaciją apie teikiamas paslaugas, tuo pačiu užtikrindama būtiną paslaugų teikimo proceso valdymą ir sąsajas su kitomis procese dalyvaujančiomis informacinėmis sistemomis.

Eilių valdymo sistemos - galimybė valdyti klientų srautus, mažinti klientų nepasitenkinimą laukimo metu, turėti aiškią statistiką, kiek klientų darbuotojai aptarnavo per tam tikrą laiką. UAB „Idamas“ partneris, atsakingas už sistemos diegimą, yra  įdiegęs kelias dešimtis eilių valdymo sistemų Lietuvos bankuose, valstybinėse įstaigose, tame tarpe ir Vilniaus miesto savivaldybėje esančią eilių valdymo sistemą.

Paslaugų aprašymas - organizacijai svarbu gauti ne tik IT įrankius, užtikrinančius sistemos veiklą, bet ir konsultacijas - kaip aprašyti paslaugas, nuo ko pradėti, į ką atkreipti dėmesį. Konsultacijas teikia patikimas UAB „Idamas“ partneris, kurio pagalba kelios savivaldybės bei daugelis kitų valstybinių ir komercinių įstaigų įsidiegė veiklos kokybės užtikrinimo ISO 9001 standartą. Taip pat įmonė teikia konsultavimo paslaugas veiklos procesų optimizavimo, gerosios praktikos ir kitų (informacijos saugumo, ITIL, Bendrojo vertinimo modelio) standartų diegimo tiek valstybinėse tiek privataus kapitalo organizacijose.

- Web Partner sistema - aukščiau aprašyti komponentai yra vienos platformos dalys - tai reiškia, jog tereikia žinoti vieną prisijungimo vardą ir slaptažodį, ir jo pagalba Jums bus prieinamos sistemos, kurių prieigai turite teises. Jei būsite/esate įsidiegę „Web Partner“ programinę įrangą - šio projekto metu ji bus tik praplėsta papildomais komponentais. Klientai teigia, jog sistema yra patogi, visoms komponentėms naudoja vieningą dizainą, įgalina integraciją ir su kito tiekėjo programine įranga. Integracinės platformos pagrindinė nauda - nebūtina išmesti jau turimos „dokumentų valdymo“ sistemos ar „paslaugų valdymo“ sistemos - pakanka tik integruoti jas į vieną bendrą projektą.

Patarimai perkančiajai organizacijai

- Įsigydami programinę įrangą, rinkitės jau patikrintą ir veikiantį produktą, bei tiekėjus, kurie turi informacinių sistemų diegimo patirties savivaldybėse;

- Rinkdamiesi eilių valdymo sistemą, patikrinkite ar ji tikrai gali funkcionuoti lietuvių kalba, ar jos eksploatavimas yra nesupančiotas papildomomis sąlygomis, ar diegėjas turi patirties tokių projektų diegime Lietuvoje;

- Atkreipkite dėmesį į sistemos plečiamumą, galimybę kurti naujus modulius, programinės įrangos versijų atnaujinimo kainas, garantinio aptarnavimo terminą.

Projekto plečiamumas

UAB „Idamas“ siūlomas sprendimas gali būti papildytas šiais moduliais:

„Integracija su projektu E. demokratija - galimybė integruoti abu projektus į vieną sistemą;

„Gyventojo paskyra“ - galimybė leisti gyventojui elektroninėje terpėje stebėti prie langelio užsakytos paslaugos suteikimo progresą;

„ETPS“ - elektroninių paslaugų teikimo sistema - galimybė leisti gyventojui užsakyti paslaugas internetu, užuot jį kviesti atvykti prie langelio. Galima pilna integracija su „VAIISIS“.

„Miesto problemos - GIS pagrindu registruojamų problemų duomenų bazė, realizuojanti pilnavertę elektroninę paslaugą gyventojams.

„GIS balsavimas“ - galimybė matyti, rūšiuoti ir užsisakyti balsavimo rezultatų, teisės aktų projektų siuntimą el. paštu įvairiais geografiniais, amžiaus, lyties ar kitais pjūviais;

- „Interesantų priėmimas - galimybė leisti gyventojui elektroniniu būdu užsiregistruoti vizitui pas įstaigos specialistą, personalizuotos „Gyventojo paskyros“ pagalba.

Grįžti atgal

Naujienos

2017-02-01

UAB „Idamas“ sėkmingai įgyvendino „Expo 2017“ interneto svetainės sukūrimo tarptautinei parodai projektą UAB „Idamas“ sėkmingai įgyvendino „Expo 2017“ interneto svetainės sukūrimo tarptautinei parodai projektą
UAB „Idamas“ 2016 metų pabaigoje pasirašė sutartį su Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija dėl Lietuvos dalyvavimo tarptautinėje parodoje „EXPO 2017“ interneto svetainės sukūrimo ir įdiegimo paslaugų. Tinklalapio tikslas – suteikti informaciją apie Lietuvos dalyvavimą 2017 metų parodoje.
2016-11-30

UAB „Idamas“ sėkmingai sukūrė ir įdiegė „E.Darbuotojo“ administracinių teisės pažeidimų projektą Vilniaus miesto savivaldybėje UAB „Idamas“ sėkmingai sukūrė ir įdiegė „E.Darbuotojo“ administracinių teisės pažeidimų projektą Vilniaus miesto savivaldybėje
Administracinių teisės pažeidimų (ATP - toliau) administravimo modulis jau įgyvendintas ir suteikia sistemos vartotojams, patogų ir itin greitą administracinių teisės pažeidimų tyrimo ir nagrinėjimo valdymą.
2016-10-20

Sparčiai populiarėja dokumentų valdymo sistemos paslauga „eDVS“. Sparčiai populiarėja dokumentų valdymo sistemos paslauga „eDVS“.
UAB „Idamas“ sukurta dokumentų ir užduočių valdymo sistema debesyje „eDVS“yra paslauga, skirta tiek savivaldybių įmonėms, pavaldžioms įstaigoms (švietimo įstaigoms, kultūros centrams, bibliotekoms ir t.t.) tiek privačiam sektoriui. Dėl savo patogumo, efektyvumo, prieinamumo bei lengvo paleidimo, „eDVS“ paslauga yra daug pažangesnė už paprastą, diegiamą dokumentų valdymo sistemą.

UAB „Idamas“, Kernavės verslo centras, Žalgirio g. 92, 2 įėjimas, LT-09303, Vilnius, tel.: +370 5 2788636,
faks.: +370 2073002, el. paštas: info@idamas.lt

©  IDAMAS 2017. Visos teisės saugomos